نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: اینترنت
موارد یافت شده: 6
1 - بررسی وضعیت بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت در ایران با تاکید بر عناصر 4p (چکیده)2 - بررسی میزان تاثیر اینترنت برآمیخته بازاریابی ورزشی در ایران (چکیده)
3 - بررسی رفتار اطلاع یابی دانش آموزان دوره راهنمایی در اینترنت و جایگاه کتابخانه در آن (چکیده)
4 - تحلیل ساختاری ارتباط اعتیاد به اینترنت با افسردگی، سازگاری اجتماعی و عزت نفس (چکیده)
5 - تحلیل خدمات مبتنی بر اینترنت با استفاده از مفاهیم تئوری صف و شبیه سازی (چکیده)
6 - بررسی تاثیر اینترنت بر بازاریابی ورزشی (چکیده)